Veelgestelde Vragen
Heb je een vraag over jouw bestelling, betaling, factuur, levering of een anderonderwerp?
Op deze pagina vind je antwoorden op alle veelgestelde vragen. Scroll door de categorieën om een oplossing of antwoord op je vraag te vinden.
Heb je geen antwoord gevonden? Neem contact op met onze klantendienst via het contactformulier!
Bestelling
Je kan heel eenvoudig een bestelling op onze website plaatsen. Dit gebeurt in 4 stappen:
- Maak je keuze in ons assortiment en voeg je favoriete dranken en de gewenste hoeveelheid toe in het winkelmandje door te klikken op de knop ‘toevoegen’.
- Als je alle producten hebt toegevoegd, klik op het winkelmandje bovenaan rechts ‘volgende stap’. Controleer alle producten in je winkelmandje en klik op ‘bestelling voltooien’.
- Meld je aan of maak een nieuwe account aan als je nog niet bent ingeschreven op ons website. Je kan ook met de bestelling doorgaan als een gast.
- Wanneer je ingelogd bent, kies je leveringsadres, facturatieadres en betaalwijze. Controleer of de ingevoerde gegevens juist zijn en klik op ‘bestelling voltooien’. Vervolgens komt je terecht in een nieuw scherm om de betaling af te ronden. Zodra je bestelling is bevestigd, ontvang je per mail een orderbevestiging.
Heb je geen orderbevestiging per mail ontvangen? Controleer je spam folder of ongewenste mails als je binnen 10 minuten geen orderbevestiging hebt ontvangen. Als je nog steeds niets ontvangen hebt, gelieve dan contact op te nemen met onze klantendienst via het contactformulier
Ja, om je bestelling te annuleren, neem contact op met onze klantendienst via het contactformulier
Je bestelling wordt na ontvangst meteen verwerkt door ons systeem en het is daarom niet mogelijk om je bestelling aan te passen. Als je één of meerdere producten vergeten bent in je bestelling kan je gewoon een nieuwe bestelling plaatsen.
Als je de bestelling niet tijdig hebt kunnen annuleren kan je alsnog die terugsturen binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst. Klik hier voor extra informatie over onze retourpolicy.
Na validatie van je betaling ontvang je binnen de 10 minuten een orderbevestiging per mail. Als je binnen 10 minuten geen orderbevestiging hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantendienst via het contactformulier
- Surf op www.myhealthychoice.be/nl
- Klik op de knop ‘log in’ die zich rechts bovenaan de pagina bevindt. Vervolgens klikt op ‘nieuwe account maken’. Vul je e-mailadres in en kies een wachtwoord.
Een tikfout of verstrooidheid kan snel gebeuren, daar hebben we alle begrip voor. We lossen dit graag voor je op. Wil je de bestelling annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst via het contactformulier
Dat kan gebeuren, we hebben daar alle begrip voor. We lossen dit graag voor je op. Wens je de bestelling te annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst via het contactformulier
Momenteel worden alle dranken op onze webshop verpakt en verkocht per karton of tray. Daarom kunnen dranken helaas niet per fles gekocht worden.
Betaling
Wij aanvaarden Bancontact, Maestro, Visa en Mastercard.
Na de betaling ontvang je via e-mail een orderbevestiging binnen de 10 minuten. Controleer je spam folder of ongewenste mails als je binnen 10 minuten geen orderbevestiging hebt ontvangen. Als je nog steeds niets ontvangen hebt, neem dan contact op met onze klantendienst via het contactformulier
Lukt het niet om de betaling uit te voeren? Neem contact op met onze klantendienst, wij helpen je graag verder.
Factuur
Enkele dagen na de levering van je pakket, ontvang je jouw factuur via e-mail.
Levering
Momenteel leveren wij enkel in België binnen 3 à 4 werkdagen na de bestelling. Het transport wordt verzekerd door PostNL.
We doen er alles aan om de bestelde dranken zo snel mogelijk bij jou te krijgen. Gewoonlijk duurt dit tussen 2 tot 4 werkdagen. In drukkere periodes kan de levering van enkele dagen vertraging oplopen.
Zodra de geplaatste bestelling bij ons verwerkt is, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging met een 'track & trace' link. Zo weet je steeds wat de precieze status van jouw levering is.
Als je verdere vragen hebt over je levering, neem dan contact op met onze klantendienst via het contactformulier
Ja, levering is gratis.
Retour
Je wens één of meerdere dranken terug te sturen? Dat kan zeker. Je hebt 14 dagen na ontvangst van jouw pakket om de producten terug te sturen. Neem contact op met onze klantendienst via het contactformulier, wij zullen het nodige doen om je verder te helpen.
Heel vervelend als één of meerdere flessen beschadigd toekomen maar het kan nu eenmaal gebeuren. Glas is breekbaar en kan tijdens het transport beschadiging oplopen. Wij stellen dagelijks alles in het werk om je pakketten zo goed als mogelijk te beschermen tegen glasbreuk.
Als je bij ontvangst van jouw pakket merkt dat het karton nat is en dat een fles gebroken is, dan moet je de ontvangst van het betreffende karton weigeren.
Als je na ontvangst merkt dat een fles beschadigd is, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst via het contactformulier
Wij zorgen dan zo snel mogelijk voor een nazending om de beschadigde goederen te vervangen. Je hoeft de beschadigde flessen uiteraard niet te retourneren.